AQUATOR PYTANIA I ODPOWIEDZI

Mamy nadzieję, że nasz krótki przewodnik odpowie przynajmniej na niektóre Państwa pytania związane z przejęciem firmy Aquator Sp. z o.o. przez spółkę Eden Springs.

Wstępne analizy wody i rozszerzone badania wykonane przez Balneoprojekt w Warszawie upewniły grupę udziałowców, że to, co zamierzają ofiarować klientowi, nie musi podlegać żadnym procesom oczyszczania, prowadzącym do uzyskania produktu o znakomitych właściwościach. Zrodził się pomysł powstania firmy i od 1997 roku AQUATOR służy odbiorcom, udostępniając system kompleksowej obsługi w zakresie zaopatrywania w wodę.

Jeśli nie znajdziecie Państwo tutaj odpowiedzi na swoje pytania prosimy o skontaktowanie się ze swoim dotychczasowym opiekunem z firmy Aquator lub dzwoniąc na numer 800 162 049 (kontakt w godzinach 7:30 – 15:30).

Wszystkie numery i adresy email do kontaktów z firmą znajdziecie Państwo na stronie: www.dobra-woda.com.pl w części Kontakt.


I. INFORMACJE O TRANSAKCJI

1. Na czym polega połączenie firm?

To transakcja przejęcia aktywów firmy Aquator przez spółkę Eden Springs. W jej ramach Eden Springs przejmie pracowników spółki Aquator oraz obsługę klientów dotychczas realizowaną przez firmę Aquator Sp. z o.o.


2. Dlaczego firma Eden Springs zdecydowała się na przejęcie firmy Aquator?

Umowa jest częścią europejskiej strategii rozwoju Grupy Eden Springs. Firma jest znanym i cenionym dostawcą wody i kawy do firm oraz domów. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w obsłudze klientów. Również w Polsce firma Eden Springs jest uznanym graczem na rynku dostaw wody źródlanej, oddając do dyspozycji klientów największą platformę dystrybucyjno-serwisową. Woda Eden cieszy się uznaniem konsumentów czego potwierdzeniem mogą być wyróżnienia, m.in. Laur Konsumenta 2017 i Konsumencki Lider Jakości 2017.


3. Co zyskuję stając się klientem Eden Springs?

Firma Eden jest uznanym i cenionym dostawcą wody źródlanej do firm i domów w Polsce. Dzięki największej platformie dystrybucyjno-serwisowej mają Państwo pewność zawsze terminowych dostaw wody oraz szybkiej i profesjonalnej obsługi.
Możecie Państwo korzystać z szerszej oferty produktów, jak: dystrybutory filtrujące wodę, ekspresy ciśnieniowe Saeco i Lavazza Blue (na kawę ziarnistą i kapsułki), dostawy włoskiej kawy Lavazza, Gmoka i Edenissimo, herbat, syropów, czekolad oraz wód oraz napojów butelkowanych. Dzięki jednemu dostawcy wody i kawy Eden możecie Państwo zoptymalizować swoje koszty i zaoszczędzić czas na obsługę administracyjną.


II. BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW I DOSTAWY WODY

1. Jak przejęcie przez Eden Springs wpłynie na moją firmę?

Dotychczasowe warunki handlowe współpracy pozostaną bez zmian. Zmianie nie ulegną również telefony komórkowe pracowników Państwa obsługujących. Wszelkie pytania dotyczące procesu mogą Państwo kierować również dzwoniąc pod numer telefonu: 800 162 049 (kontakt w godzinach 7:30 – 15:30)
Ze strony Eden mogą Państwo liczyć na najwyższą jakość produktów i obsługę. Jesteśmy firmą solidną oraz cieszymy się doskonałą reputacją jako dostawca wody z największym zespołem pracowników i platformą dystrybucyjną gotową do Państwa obsługi.


2. Czy warunki kontraktu zmienią się po przejęciu przez Eden?

Warunki kontraktu pozostają bez zmian. Na mocy umowy zostały one automatycznie scedowane na Eden Springs z dniem 2 stycznia 2018r. W wyjątkowych przypadkach wynikających z indywidualnych zapisów w umowach, będą prowadzone bezpośrednie rozmowy pracowników Eden z klientami.


3. Czy jako dawny Klient Aquatora muszę coś zrobić, żeby być klientem Eden Springs?

Przejęci przez Eden klienci biznesowi nie muszą podejmować żadnych działań. Dotychczasowe umowy pozostają w mocy.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani rozszerzeniem umowy o nowe punkty dostaw lub produkty, prosimy o kontakt z obsługującym Państwa pracownikiem (telefony komórkowe nie uległy zmianie), lub telefon pod numer: 800 162 049.


4. Czy zmieni się dotychczasowy sposób obsługi?

Dotychczasowy sposób obsługi nie zmieni się. Obsługujemy Państwa nadal w taki sam sposób jak do tej pory i przy pomocy pracowników, którzy robili wcześniej.


5. Do kogo należy się zgłaszać w przypadku pytań dotyczących obsługi, dostaw, płatności?

Do Państwa dyspozycji są niezmienione numery pracowników wcześniej Państwa obsługujących.
Możecie Państwo również korzystać z kontaktowych e-mails i telefonów umieszczonych na stronie internetowej www.dobra-woda.com.pl w części Kontakt, oraz z numerów Infolinii: 800 162 049 (kontakt w godz. 7:30 – 15:30).


6. Jak od 1-go stycznia 2018 będzie wyglądał sposób płatności faktury?

Na fakturach wystawionych po 01.01.2018 i gdzie Sprzedawcą będzie: Eden Springs Sp. z o.o. znajdziecie Państwo już nowe konto bankowe.
Proszę pamiętać o zmianie ustawień w swoich systemach płatniczych: wpisanie nowego rachunku bankowego otrzymanego od Eden i anulowanie dotychczasowego polecenia zapłaty, jeśli takowe było wykorzystywane.
Konto bankowe, do wpłat za faktury z 2018 r. , gdzie Sprzedawcą jest Eden Springs sp. z o.o.
Nr konta bankowego: 96 1750 0009 0000 0000 2114 6889
Nazwa banku: Raiffeisen Bank Polska S.A.

Uwaga!
Wpłaty za faktury z grudnia 2017 i wcześniejsze, oraz korekty do tych faktur wystawione przez Aquator Sp. z o.o. powinny być realizowane na dotychczasowe numer kont.


7. Czy zmieni się nazwa firmy lub/i strona umowy?

Po połączeniu firma posługuje się następującym pełnym oznaczeniem:
Eden Springs Sp. z o.o.
ul. Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza
NIP: 6770066541, REGON: 350279590
KRS: 0000108260 , Sąd Rejonowy Katowice – Wschód VIII Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy: 63 991 500 PLN

Biuro Zarządu
ul. Działkowa 56A, 02-234 Warszawa


III. ZAMAWIANIE PRODUKTÓW / UMOWY

1. Jestem klientem firmy Aquator. Jak mogę zamówić dodatkową wodę, napoje, akcesoria lub podpisać aneks rozszerzający dostawy wody?

Zapraszamy do kontaktu z obsługującymi Państwa do tej pory pracownikami lub pod numerem telefonu: 800 162 049 w godzinach 7:30-15:30.
Jeśli potrzebujecie Państwo nowych urządzeń rozszerzymy dotychczasową umowę.


2. Mam dostawy wody z firmy Aquator. Chcę mieć w firmie ekspres kawowy i dostawy kawy i/lub dystrybutor filtrujący wodę.

W takim wypadku również zapraszamy do kontaktu z obsługującymi Państwa do tej pory pracownikami firmy Aquator lub kontakt z numerem telefonu: 800 162 049 (w godzinach 7:30-15:30) ew. kontakt z numerami lokalnymi oddziałów i przedstawicieli Aquator Sp. z o.o. podanym na stronie www.dobra-woda.com.pl w części Kontakt.
W tym wypadku zaproponujemy Państwu umowę z firmą Eden Springs Sp. z o.o.


3. Jestem zupełnie nowym klientem. Chcę zamówić dostawy wody, ekspres kawowy, dostawy kawy i/lub dystrybutor filtrujący wodę.

Patrz pkt. 2

4. Czy mogę odstąpić od dotychczasowego kontraktu?

Warunki dotychczasowych kontraktów pozostają bez zmian - dotyczy to także standardowych warunków ich rozwiązania.


5. Jaką wodę będziemy mieli dostarczaną?

Dostarczana woda nie zmieni się. Będziecie Państwo korzystali z rozlewni, która dostarczała Wam wodę do tej pory.